lördag 14 april 2012

Göteborgsvarvets Premiärbana från 1980

Upp i ottan och köra 7 mil till Göteborg för att vara med på Göteborgsvarvets Premiärbana från 1980. Vi var väl 300-400 tappra som sprang i ösregnet. Det började regna när vi startade och slutade 10 min innan målgång så vi var totalt genomsura allihopa. Det var nog tur att det gick i ca 6:30 fart då benen var jäkligt ömma. Skönt att bocka av 3 ganska långa pass på en vecka. Nu blir det bara lättare träning med fartökningar nästa vecka sedan smäller det på Lördag.
Just nu är jag totalt omotiverad att springa ett lopp men det kommer nog ändra sig tills på Lördag, Nu är jag bara sliten,öm och allmänt gnällig men med ett leende på läpparna.
Tyvärr var jag tvungen att ställa in friskispasset då jag tror att jag blivit ännu gnälligare efter ett supertufft styrkepass och idag hade jag bara ingen lust. Så är det ju...man kan faktiskt välja bort träning ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar