torsdag 5 april 2012

10 km slöjogg med jobbet.

Idag var det dags för den obligatoriska Fredagsjoggen med jobbet. Nu blev den ju idag då vi är lediga i morgon. Idag var vi tre tappra som kom iväg. Kul att en till arbetskamrat hände på. Vi kör i 5:30 - 6 fartså det är ingen racerfart men helt ok ändå. Idag tänkte jag hela tiden på tekniken och det känns verkligen som det börjar lossna mer och mer. Då gör det inte så mycket att tempot är lågt, man har ju liksom fullt upp att tänka på alla teknikdelar som ska ihop. Skönt att bocka av 10 km till. Nu är det helg och jag ska försöka få in 20-30km till innan Söndag då ska jag nämligen dricka massa öl och åka till Helsingborg för att se Elfsborg vinna sin första bortamatch för året. Jag kommer förmodligen ligga och vara kräkdålig hela Måndagen så jag räknar kallt med att vara helt ur form nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar