lördag 4 maj 2013

Snooza, Vila,Kalas

Vet inte varför jag trodde att jag skulle komma upp 8:30 idag för ett cykelpass...att jag aldrig lär mig. Jag snoozade klockan till 10:00 och sedan var det lite sent att bege mig ut då det är kalas för mig och syrran idag, Lite grill och trevligt sällskap och sedan är den här dagen borta.
Kan ju vara bra med vilodag iland men det innebär ju också att man ska ha kört hyffsat hårt och det kan jag ärligt säga att jag inte gjort.
Simningen går bra men är inte jätteansträngande så dessa dagar ser jag nästan som vilodagar. Löpningen är visserligen jobbig men det har mest med min dåliga kondition att göra, inte att jag kör tufft så den här vilodagen är nog bara en dålig undanflykt.
I morgon kommer jag inte undan cykelpasset ialla fall då det är bokat och klart med Mats, och är det något jag ALDRIG gör så är det att ställa in bokade pass, då får jag vara ordentligt sjuk innan det händer.
Ca 3,5 månader kvar nu, det är hög tid att lägga in låååånga pass nu för att kroppen ska vänja sig vid att vara ute länge. 4 timmar cykel och en timma löpning i morgon ska nog få kroppen att bekänna färg.

1 kommentar: