tisdag 7 maj 2013

Triathlon för dig.

Igår kom den efterlängtade boken Triahlon för dig av Colting och Jojje Borssen. Ska bli riktigt kul att läsa denna boken. Herrarna i fråga borde ju veta lite om hur det är att träna triahlon. Kul att man får med Jojjes perspektiv också, man kan ju lite mera identifiera sig med hans resa än med Coltings.
Återkommer med recention när jag läst ut hela boken men de första 60 sidorna verkar lovande ialla fall, man fick även med en DVD med matrial som jag inte kikat alls på ännu. Det får bli en extra överaskning :D

I övrigt så är det lite ömmt i baken, dock mindre än förra gången så det är ju bra. Knät som jag fick ont i förra året efter 20-30 kilometer känns inte alls så det är också en positiv nyhet.
Jag tog lite kort på min sittställning igår och tror jag hittat en ok utgångspunkt, möjligen behöver jag sänka sadlen lite. Ska testa detta nästa runda tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar