tisdag 25 juni 2013

Massage gör ont!

Igår hade jag beställt en massage via jobbet. Jag tänkte att det kan ju vara skönt efter Varbergsloppet att mjuka upp musklerna lite.
Det var säkert 5 år sedan jag fick en riktig massage sist så jag såg fram emot detta möte.
Jag lade mig på britsen och fick en benmassage from hell. Hon tryckte och knuggade så jag nästan skrek, tydligen fanns det en hel del knutor som behövde masseras upp, både i vaderna och låren. Så här ett dygn efter massagen har jag fortfarande ont på vissa ställen.
Antingen var masagen toppen för benen eller så var den helt värdelös. Jag vet ärligt talat inte. Känns som jag har världens blåmärken på benen och det är ju lite skumt att det fortfarande ömmar tycker jag.
Hon sa visserligen att det kan kännas något dygn efteråt så jag får väl hoppas på att hon hade rätt och att det gått över tills i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar