måndag 17 mars 2014

Cyklingen kom av sig...



Blev inget cyklande i Söndags tyvärr. Jag kom upp lite sent och sedan var det kört med den delen.


Det blev 10 km halvslitigt löpparpass i 5:51 fart i snitt.
Det känns som löpingen snart kommer att släppa, det finns där och vill ut det ska bara vara lite jobbigt först.
Nu har jag skickat in sista uppgifterna för Ironman i Köpenhamn och förhoppningsvis får jag bekräftelse på det hela under Måndagen.


Måste säga att det känns helt galet bra att ha ett mål som är megastort och som nästan känns omöjligt. Jag vet ju någonstans att jag kommer att fixa det på ett eller annat sätt men det är ändå så pass stor grej för mig att det är lite skäckslaget. Nu har jag ju dessutom bara halva tiden på mig mot förra gången.
Ska det vara en utmaning så ska det ju vara ordentligt :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar