onsdag 26 mars 2014

Morgonjogg..kanske inte alltid så bra.

En ska som har slagit mig när jag nu faktiskt kommit upp och kört morgonjogg ett antal gånger är att jag känner mig lite för nöjd. Det blir inte som jag tänkt att passet tidigt blir ett bonuspass utan det blir istället passet för dagen. När man kommer hem vid fem tiden och känner efter lite och visst är man lite trött eller så duggar det lite ute och då är det väldigt lätt att skita i passet för man har ju ändå redan tränat den dagen.
Inte helt ok att tänka så, dessutom är ju morgonjoggen ett pass som går långsamt och inte alls slitigt men det verkar som hjärnan är fullständigt nöjd med detta :D.
Får nog ta och tänka om lite och planera bättre så passet 06:00 blir ett bonuspass som det var tänkt från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar