torsdag 28 april 2011

Ljumsken inte ok....

Var ute en 8km runda idag. Det positiva var att jag kände inte av högerknäet alls.Vänster knä var lite ömt till och från i början men släppte efter ett par km. Det som oroar VÄLDIGT mycket är ljumsken.Kan inte springa fortare än ca 5:00 fart. Springer jag fortare så börjar det göra riktigt ont. Måste se vad man kan göra åt ömmande ljumskar. Känns ju ingenting i början utan det kommer efter ca 3 km och blir värre o värre om jag håller uppe farten. FAN FAN jag har inte tid att skada mig nu!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att dina knän är bättre. Har du ilägg i dina skor?
    Känner också av ljumsken i mitt "problemben" där vaden brukar krångla. Men även då höften. Hur är den för dig?
    MVH

    SvaraRadera
  2. Samma här att det känns igentligen som det är höften som är roten till att det gör ont även i ljumsken. Idag sträcker det ordentligt även på rumpan. Ska gå till en osteopat så snart jag får en tid och se om det hjälper.

    Har inga ilägg i skorna då mitt steg räknas som neutralt

    SvaraRadera