torsdag 14 april 2011

Mör i benen idag.

Vet inte om det var mitt smartaste beslut att vara med på backintervall träning igår. Benen känns som spagetti idag och det mest oroväckande är att den ena ljumsken som varit lite småöm några veckor börjar att värka även under dagen. Mitt ena knä verkar inte heller på helt toppen. Det är samma knä som jag alltid haft lite besvär med som läkaren sa att jag hade för svaga muskelfästen till. Nu har jag fanimej tränat som en tok i säkert 4 månader sedan jag var hos honom så nu borde jag ju fått lite mer muskler runt knät tycker man. Fattas bara att höften börjar krångla och att jag drar på mig en förkyllning så är helvetet fulländat. Båda ungarna hemma hostar och rosslar som hundan nu. I morse var det säkerhetsavstånd 1,5. Det funkar bara inte att bli sjuk nu inför Kungsbacka varvet. Jag är aldrig sjuk annars och vägrar bli sjuk nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar