lördag 3 mars 2012

13 km i solen.

Idag fanns det inte på kartan att man inte skulle ut. Jag hade dock ett val mellan en nyservad ny MTB eller löpning. Jag lottade och valet förr på löpning. 13 km i maklig fart varav hälften var i skogen ungefär. Riktigt skönt pass med sol och fågelkvitter. Jag tog av mig hörlurarna i skogen och bara njöt.
Det har blivit 33 km de sista 4 dagarna så jag är ganska nöjd faktiskt. Kan jag bara få till ett ordentligt långpass i morgon så ser veckan mycket bra ut.
Det som fortfarande är surt är att jag känner mig så jävla långsam fortfarande. När ska det släppa frågar jag mig. Jag tycker att jag kört varierat,gått ner 4 kg men ändå är jag fan inte bättre än förra året. Kanske kanskesläpper det om jag bara får till mina 4-5 pass i veckan men det känns lite tröstlöst nu. Jag hittar liksom inte farten, flåset är bättre och jag känner mig starkare men det är precis som att köra med handbromsen på.
Tar jag inte 1:45 på GBG-varvet i år så slutar jag fanimej att springa och ägnar mig åt World of warcraft eller nåt i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar