fredag 16 mars 2012

Lite löpning efter jobbet.

Jäkla skönt det är att ha som vana att beta av  9-10 km efter jobbet varje Fredag. Uppslutningen är tyvärr = noll men jag kämpar på i min ensamhet. Förmodligen blir den bättre ju närmare GBG varvet vi kommer. Idag gjorde jag som förra veckan, åkte ner till gymmet och sprang samma bana som sist, sedan var det träningmatch med Elfsborg. Tyvärr förlorade dom med 2-3 och de spelade som sopor men det kan ju bara  bli bättre.
Återigen känndes det väldigt lätt att springa, jag varlite sliten i benen då det blivit mycket snabbdistans/intervaller densista veckan men känslan är ändå att jag kan ligga på 4:45-5:00 fart i säkert 15 km utan problem. Så jävla härligt att det släppt. Det kommer bli ett braår detta. Det är jag säker på.

2 kommentarer:

  1. Kämpa på!

    Du, hur fick du till den där Personliga rekord rubriken. Hur kan jag fixa en sån till min blogg?

    SvaraRadera
  2. Man lägger till en "personlig gadget"

    SvaraRadera