måndag 28 maj 2012

Älskling du har blivit en tjockis

Idag började jag och min sambo ett 7 veckors pass inspirerat av TV3:s "Älskling du har blivit en tjockis " Personligen tycker jag inte att hon behöver gå ner något men hon är fast besluten att få bort 5-10 kg Snäll som jag är stöttar jag henne naturligtvis. Det kommer bli två pass om dagen. Ett på morgonen och ett på kvällen.
Det blir dessutom all in LCHF under dessa sju veckor. Jag äter ju redan ganska mycket enligt lchf men nu ska ALL pasta,bröd,ris och annan icke lchf mat bort. Ska bli jätteroligt att både träna och äta på detta sätt ett tag. Jag har ju propagerat för det hemma nu en bra tid och tv-programmet var nog det som fick bägaren att rinna över till min fördel. Ska bli spännande att se hur detta går. Tyvärr sitter mitt onda kvar i knät så jag får ta det lugnt med träningen och bara stötta min partner men det har hon nog inget emot då hon varit skeptiskt till att träna med mig då hon känner att jag ligger får långt före henne men nu har hon ju chansen att komma ikapp så vi kan förhoppningsvis kan köra riktigt hårda pass om några veckor. Detta kommer bli hur bra som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar