tisdag 8 maj 2012

Formen verkar faktiskt vara på G!

Idag var det sista träningen med SOK Knallen innan GBG-varvet. Jag hade ställt in mig på 10x2 min intervaller men när jag kom till träningen så sa de att det skulle bli 2 X 1,3 km med 1,3 km joggvila i mellan i halvmara fart istället. Det gick faktiskt riktigt bra. Kände av min jäkla träningsvärk i låren hela tiden men idag hittade jag flytet på ett helt annat sätt. Känns underbart att formen ändå finns där och vill bara fram. Jag måste bara fjäska ordentligt så ska jag nog fan kunna locka fram den tills på Lördag. Efter en skön dusch och lite självmassage av låren så stoppade jag i mig Omega3, Multitablett, Voltaren,vitlök och lite goji bär så nu borde kroppen fatta att något ska hända snart :D. Ska börja lite smått att ladda med rödbetsjuice i morgon och öka dosen fram till tävlingsdagen. Bara nu värken släpper så är allt bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar