torsdag 10 maj 2012

Ser bra ut detta....

Nu känns det för första gången på flera veckor riktigt bra. Träningsvärken i låren har gått över, inget ont i halsen. Nu blir det till att ladda ipoden, dricka lite extra, få ner rödbetsjuicen och hitta lite inspiration. kolhydratladda inför en halvmara verkar lite överkurs enligt mig. Vet inte heller om jag ska våga mig på att köpa en gel och ha i slutet. Det roliga med gel är ju att den tar man ju när det börjar kännas tungt och man behöver lite extra bensin men då är det oftast för sent att ta den ändå så det är ren placebo, man lurar hjärnan helt enkelt. Jag vill helst inte se ut som bajsmannen den sista kilometern så jag är lite tveksam till att våga testa det. Förra året hade jag nätcreme med mig. Det var absolut ingen höjdare. Det är ju gott och så om man avnjuter den i lugn och ro men inte kroppsvarm efter 15km när man har svårt att bara andas, då är det vedervärdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar