onsdag 17 oktober 2012

BKOOL cykel trainer


Idag blev jag trött på mig själv och bestämde mig helt enkelt för att nu ska jag köpa mig en cykeltrainer. Av en händelse råkade jag på BKOOL cykeltrainer som man kan koppla till datorn och få ut både watt,kadens,puls,hastighet etc. Det går att ladda ner hur många videos med banos som helst. Jag har riggat upp allt idag och endast hunnit prova en bana men så här långt är jag jättenöjd. Tydligen kan man även tävla mot andra samt köra pass ihop över nätet. Den funktionen kan ju bli hur kul som helst. Nu jäklar finns inga ursäkter för att inte få ihop minst 10 mil i veckan.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Nice!
    Jag kollade en massa reklamfilmer om den nu är blev sjukt avis.
    Nästa år kanske...

    SvaraRadera
  3. Helt klart bästa priset om man vill koppla cyklen till videos och få ut all data. En annan grej som både är bra och dålig är att allt körs Online så du behöver inga skivor eller liknande. Du får hela tiden uppdaterade och roliga banor att köra. Det som är lite surt är att du måste betala 10 Euro i månaden om du vill ha alla funktioner online, typ video, multikörning annars kan du bara köra efter banprofil. Fast det kan ju vara värt att lägga ett par hundringar under de mörkaste månaderna.

    SvaraRadera