fredag 5 oktober 2012

Fredagsjogg

Idag är det Fredag. Det betyder 10 km distans i lugnt tempo med jobbet. Jag och Robban drog i väg i det fina höstvädret och det blev just 10 km i lugnt tempo. Gött att "casha" in 10 km till denna veckan. Uppe i acceptabla 37 km löpning hittills så det ser bra ut. En långpass på Söndag så kan jag räkna in av de bästa träningsveckorna på mycket länge.
Igår var nära att jag tecknade träningskort på Pthuset igen men jag tvekar lite, jag vet inte riktigt hur mycket jag igentligen kommer att nyttja gymmet och det känns lite onödigt att betala 400 istället för 200kr per månad som jag gör nu på Friskis.
Möjligen löser jag ett kort på Pthuset bara för att det är så förbaskat trevlig stämning och för att personalen sprudlar av positiv energi som jag verkligen gillar att träna i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar