måndag 15 oktober 2012

Dubbelpass idag.

Idag blev det både ett pass på Friskis och ett på PThuset. Jag var ju helt enkelt tvungen att köra ett pass då jag löste medlemsskap i Pthuset igen. Nu börjar det nog bli lite för mycket löparband för ena benhinnan ömmar och det gör den aldrig annars så det får nog bli lite lugnare fart om jag ska köra mer band. Jag tycker ju att det är så förbaskat tråkigt så jag drar alltid på lite för hög fart för att passet ska bli lite roligare. Kanske får jag betala priset nu men förhoppningsvis går det över med lite vila och lite lugnare löparfart. Jag körde ju 4 X 4:15 tusingar med 300m joggvila imellan idag så veckans intervallpass är avklarat, nu är det bara lite lugnare distans och långpass kvar.

I morgon blir det simning hela kvällen. Eftersom det gick så bra sist så ska jag sikta på att simma en timma innan kursen så jag får riktigt många meter i kroppen denna veckan.

Cyklingen ligger i lä nu. Jag ringde idag och undrade vart mitt försvunna tempostyre tagit vägen men jag fick inte prata med han som har hand om det så det blir ett nytt försök i morgon. Måste ju ha tag i en trainer också. Rena djunglen att förstå vilken sort man ska ha. Priserna startar på 1000 lappen och sedan går det bara uppåt till en si så där 10-12 tusen men det känns faktiskt lite "overkill" även för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar